091206

Andra advent idag men har faktiskt ingen adventsljusstake så har varken tänt första eller andra ljuset. Tycker inte det är någon idé att julpynta nu när vi ska börja packa så det får bli extra mycket julpynt och julmys nästa år. Har haft fullt upp denna helgen, har varit barnvakt åt mina syskonbarn som jag skrev i tidigare inlägg. Från fredag till lördag hade jag både Tea och Viggo här och lördag till idag hade vi bara Tea, så idag åkte vi till lek och buslandet och när det var färdiglekt där så gick vi till mc donalds och käka. Nu ikväll har vi legat på soffan och bara tagit det lugnt och kollat på film, vi såg 'Flickan som lekte med elden' så nu är jag väldigt sugen på att gå på den 3:e och sista filmen så får väl se om det kan bli ett biobesök snart. Nu ska jag strax sova men först ska ni få några bilder från idag.



Kommentarer
Postat av: Jennifer

Vad heter du på msn?

2009-12-08 @ 20:19:26
URL: http://mammajennifers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0