091209

Jag och J var på bio idag som sagt, vi såg 'Luftslottet som sprängdes' och den var väldigt bra, lite seg imellanåt bara. Innan bion så käkade vi kinamat och det var gott som vanligt, synd bara att jag blev mätt så fort, hade velat äta mer, haha. Det är ju SÅ gott! Efter filmen åkte vi och hämta Joline som varit hos sin farmor o busat, sen hemmåt och la Joline som somna som en stock efter allt bus. Tror det är dags för sängen för mig med nu, John Blund rycker i mina ögonlock. Funderar på om jag ska gå till BVC med Joline imon på drop in, på 15månaders kontroll för sen blir det fullt upp med allt inför jul och flytt m.m. Så då blir detta sista besöket på denna bvc, hoppas vi får en lika bra bvc-sköterska på den andra sen, hon vi har nu är kanon! :)



Mysig bild från i lördags


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0