091214

Det är 10dagar kvar till Julafton och jag tycker dagarna går så himla fort, man hinner ju inte med. Har några julklappar kvar att köpa och hoppas på att få gjort det denna veckan. Sen är det heller inte långt kvar tills vi flyttar och jag har inte börjat packa ner en enda grej, men imon är det dags att börja med det och vi ska även slänga massa skit som vi har i källaren och även lite här hemma.

Jag och Joline var en sväng på backaplan i förmiddags och träffa Nadja&Melina och Emelie&Thim, vi kika runt lite och åt lunch på paprika. Sen hemma blev det lek&bus med lillan innan det var dags att laga middag som idag fick bli korvstroganoff. Nu ikväll har jag kikat på Svenska hjältar galan och man kunde ju inte göra annat än att fälla några tårar, jag är så himla känslig när det gäller sånt där, hehe.

Ne dags att borsta tänderna och sen nana kudden!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0