091216

Nu snöar det här och det börjar bli lite vitt på marken så får väl hoppas att det lägger sig och blir ett lagom lager med snö, mysigt! Hade varit kul att åka lite pulka med Joline och se om hon tycker det är kul men vi har ingen pulka, och om det blir såpass med snö nu så att man kan åka så försvinner det säkert imorgon igen så känns onödigt att köpa en då, jaja vi får väl se. Vilka problem man kan ha! hehe. Idag när J kommer hem från jobbet så ska vi börja packa, skulle börjat med det igår egentligen men J glömde ta med tejp som vi kan sätta ihop kartongerna med(han har nämligen fått lådor från jobbet som är lite större än vanliga flyttkartonger och dom får man tejpa ihop) så det blev inget med det. Men istället så åkte vi iväg och fixade idkort till mig, äntligen! Skulle gjort det för längesen men den dagen kom det något annat ivägen och sen har det bara inte blivit av, men nu så är det ialf fixat och jag får det om några dagar.

Tänkte att jag ska gosa ner mig i soffan nu med mitt mysiga täcke och kolla på en film, får passa på medans Joline sover. Hejsvejs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0