091124

Det är exakt 1månad kvar till Julafton och det kommer säkerligen gå hur fort som helst. Jag har inte handlat en enda julklapp så det är verkligen dax för det, dock ska vi bara köpa till barnen och även något till julklappsspelet som vi vuxna ska spela,(vi vuxna som tjänar egna pengar kan ju köpa det man vill ha själv så känns onödigt att köpa till varandra men samtidigt är det ju en mysig grej så vi kör på julklappsspelet istället, och det är ju dessutom väldigt kul) så det ska väl inte vara så svårt med att hitta julklappar i år.


Idag gick jag och Joline en skön promenad i det fina vädret, inget regn&rusk idag inte, härligt! Blev dock väldigt kallt fram mot kvällen men det hör ju till denna årstiden, snön hör ju me till men den lär vi inte få. Hoppas den kommer till jul ialf. Men ialf, vi tog en sväng till affären och sen gick vi in och hälsa på mamma på jobbet. Pappa kom dit och skulle hämta upp mamma för att åka iväg en sväng och jag o Joline hängde på.

Nu blir det att krypa ner i soffan och kolla på en film(tror det blir 'en shopaholics bekännelser') och äta Cheez ballz, sen är det läggdags!



Kommentarer
Postat av: K

Vad tyckte du om filmen då?! ...

Den levde inte upp till mina förväntnmngar iallafall hahaha!

2009-11-25 @ 20:12:22
URL: http://kyshtomat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0