Ja det var ett tag sen..

som jag skrev något här i bloggen, men har inte haft någon blogglust och dom gångerna jag har tänkt att skriva så har det komma något annat i vägen. Men nu tänkte jag göra en liten uppdatering ialf. Vi har ju då flyttat och vi trivs JÄTTEE bra i våran nya fina lägenhet och området är kanon, det är i stort sett bara barnfamiljer och dom flesta barnen är i Joline's ålder. Sen har Joline även fått en dagisplats så i mars börjar stumpan på dagis och det kommer hon säkert tycka mycket om. Idag har min lilla sessa haft hög feber hela dagen och det är inte förrens nu som den har minskat och hon har lämnat soffan, så nu leker hon lite men det är snart dags att krypa ner i sängen. Får hoppas att hon är bättre imorgon för det är verkligen inget kul att se sin lilla tjej må så dåligt. Ska se om det är något kul på tv:n nu innan det är dags att sova.



Bilden är tagen i onsdags när vi var och hälsade på en tjejkompis och henne tvillingflickor :)


Kommentarer
Postat av: johanna

ojojoj , Verre Uppdaterar . gör de oftare :D

2010-02-13 @ 00:52:17
URL: http://johannabrandt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0