Bushuset

Solen ville ju inte titta fram idag så blev ingen promenad, men ett besök på bushuset blev det ialf. Joline hade super kul och ville inte gå där i från men fick till slut med henne och lova att det snart ska bli ett nytt besök, då vill hon ha med sig sin bästis, Melina :) När vi kom hem var klockan ganska mycket så kände inte för att ställa oss och laga mat så det fick bli toast, men det är ju super gott så jag klagar inte ;) Ne nu börjar jag bli trött så ska väl börja förbereda mig inför natten, tjingeling!


Har några bilder från bushuset men dom finns på min mobil då jag glömde kameran hemma, men ska försöka lägga in dom imorgon om jag hittar sladden.

Kommentarer
Postat av: serena

det r så otroligt komiskt :D för när jag stod i kassan så tänkte jag för mig själv, vem mer än mig skulle kunnaha den här utan o skämmas? för mina kompisar tycker den var för stark för dom, men då tänkte jag, det finns bara en, VERONICA! du borde köpa en :D så kan vi ha dom tillsammans, så jäkla snygga! 149:- på åhlens !

2010-03-23 @ 05:46:33
URL: http://serenaaaa.blogg.se/
Postat av: serena

JA :D ja med märks att vi är släkt :D HAHA! jamen kika in där, hoppas jag kan komma på lördag :D ska försöka få tag i ett F-kort! PUSSSSSS <3

2010-03-23 @ 12:45:59
URL: http://serenaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0