Nytt försök.

Har funderat en del över hur jag ska göra med bloggen, tycker att det är kul att skriva men känns som jag inte riktigt har orken och tiden till det. Men ska göra ett nytt försök så får vi se hur det går.

Igår var Liza här och gjorde mig fin i håret, hon toppade och fräsha till det. Är super nöjd! Jag har nämligen inte klippt håret sen jag var höggravid med Joline och det är typ 1½ år sedan, så det var ju verkligen på tiden.
Imorgon ska vi antagligen träffa Nadja&Melina och åka till ett dagis som Nadja vikarierar på. Det är nämligen så att dom behöver fler vikarer och fråga då ifall jag vill bli det, så då vill dom gärna träffa mig innan så därför ska vi dit imorgon. Och på torsdag börjar Joline på dagis, kommer säkert bli jätte kul för henne och får hoppas att hon kommer trivas. Nu ska jag gå och fixa mig ett glas coca cola :)

Kommentarer
Postat av: Denise - Ännu en mammablogg

sv: Hej, tack gulle du :D Va roligt :) Ja han är bra söt min lilla prins :) Likaså din dotra :)

2010-03-21 @ 23:58:51
URL: http://knoddenojag.blogg.se/
Postat av: lillan

egentligen är en blogg en dagbok,där man skriver när man känner för det. skriv när du orkar göra det:)

2010-03-24 @ 20:30:34
URL: http://victoriahemby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0